جاذبه هاي گردشگري و توريستي گوا

تور گوا,تور هند,تور لحظه آخر گوا,تور گوا نوروز 95,رزرو آنلاين تور گوا,رزرو تور لحظه 90 گوا – تور زمستان گوآ

جاذبه هاي گردشگري و توريستي گوا

۱۰ بازديد

bhaoiyfq87gp9


شهر بندري گوا

گوا نام شهري بندري در كشور هندوستان است كه قدمت آن به سيصد سال قبل از ميلاد مي‌رسد. ايالت گوا كوچك‌ترين ايالت هندوستان است كه در ساحل غربي اين كشور در منطقه‌ي كونكان قرار دارد. گوا در جنوب ايالت ماهاراشتارا واقع‌شده است و از سمت جنوب و شرق به ايالت كارانتاكا و از غرب به درياي عرب محدود و محصور مي‌شود. اين ايالت ۳۷۰۲ كيلومترمربع وسعت و حدود يك‌ميليون و پانصد هزار نفر جمعيت دارد و ازلحاظ كمي جمعيت در ميان ايالت‌هاي هند چهارم است. مركز اين ايالت شهر پانجي يا پانجيم نام دارد. بهترين سواحل و مراكز تفريحي كشور هندوستان در شهر بندري گوا قرار دارد. طبيعت اين شهر ساحلي بسيار زيبا و سرسبز است. نخل‌هاي بسيار به همراه ساير درختان گرمسيري در كنار شاليزارهاي برنج و رودخانه‌هاي پر آب جلوه‌هايي روي‌اشي به اين شهر بخشيده‌اند. سواحل گوا علاوه بر زيبايي‌هاي خاص خود از گرماي آفتاب در طول روز برخوردار هستند. گوا به‌احتمال فراوان به معني مردم گاوبان هست كه در حماسه‌ي مهابهاراتا نيز نام آن آمده است. در اين مطلب با تعدادي از بهترين و زيباترين جاذبه‌هاي تفريحي و گردشگري گوا كه سالانه صدها هزار جهانگرد و مسافر را جذب خود مي‌كنند، آشنا مي‌شويم.
تور گوا

رزرواسيون هتل گوا
فرهنگ مردم گوا

گوا سال‌هاي بسياري مستعمره‌ي پرتغالي‌ها بوده است. نفوذ و سيطره‌ي پرتغالي‌ها بر فرهنگ و آداب‌ورسوم و حتي زبان مردم شهر تاثيرفراواني گذاشته است. هرچند زبان محلي مردم گوا زبان كونكني است اما كلمات پرتغالي فراواني در اين زبان ديده مي‌شود. سالمندان و كهن‌سالان شهر گوا به‌راحتي مي‌توانند به پرتغالي گفت‌وگو كنند. اين شهر هندوستان بيش از ساير شهرهاي آن، رنگ و بوي اروپايي دارد. جوان‌ها بيشتر به انگليسي سخن مي‌گويند و دين غالب مردم هم مسيحيت است. مردم گوا به‌مانند پرتغالي‌ها لباس مي‌پوشند.
جاذبه‌هاي تفريحي و گردشگري گوا

سواحل گوا

شهر گوا علاوه بر طبيعت بسيار زيبا و سرسبز و پردرخت خود، سواحلي بسيار زيبا و آرام و گرم و لذت‌بخش دارد. در اين سواحل شني زيبا، درختان نارگيل و خرما بسيار فراوان است. اين شهر به سبب همين سواحل گرم و آفتابي‌اش شهرت جهاني كسب كرده است و توانسته جهانگردان بسياري را هرساله جذب خود كند.
goa

رزرواسيون انلاين هتل هاي هندوستان

كليساي بوم ژيزوس

كليساي بوم ژيزوس در منطقه‌ي گواي كهنه فرار دارد. در اين كليسا جسد موميايي‌شده‌ي مبلغ دين مسحت، زاوير مقدس در تابوتي شيشه‌اي نگهداري مي‌شود. ساخت اين كليسا در سال ۱۵۹۴ ميلادي شروع‌شده و يازده سال به طول انجاميده است.
كليساي بوم ژيزوس

تور هندوستان

پناهگاه سليم علي

سليم علي نام پناهگاهي طبيعي براي پرندگان در شهر گوا هست. اين پناه گاه از مشهورترين مناطق زيستي جانوران وحشي در هندوستان است.

تنديس گاندي

تنديسي زيبا از گاندي رهبر آزادي‌خواه هندي در گوا ساخته‌شده است كه يكي از پر عكس‌ترين مكان‌هاي محبوب گردشگران است.
راهنماي سفر به گوا

گوا

كليساها

از ديگر جاذبه‌هاي پربازديد و زيباي شهر گوا، كليساهاي سنت فرانسيس و كليساي جامع گوا مي‌باشند كه موردعلاقه و محبوب گردشگران و جهانگردان هستند. البته از تماشاي معبد ماهاسيا، كليساي پتناجيم، كليساي سنت آندرو و كليساي مارگو نيز نبايد به‌هيچ‌وجه غافل شد.
جاذبه‌هاي پربازديد شهر گوا

تور هندوستان

مراكز خريد شهر گوا

گوا مراكز خريد بسيار شيك و مدرن و زيبايي دارد كه آخرين مدهاي لباس و انواع سوغاتي‌هاي شهر را عرضه مي‌كنند. بازارهاي مارگو، ماپوسا و آنجونا پراقبال ترين و بهترين مراكز خريد اين بندر زيبا هستند.
جاذبه هاي گردشگري گوا

جاذبه هاي گردشگري گوا
غذاهاي گوا

گوا داراي رستوران‌هاي متعدد و متنوعي است كه انواع غذاهاي پرتغالي، هندي و غربي را طبخ مي‌كنند. در اغلب رستوران‌هاي گوا گوشت گاو و گوشت خوك سرو مي‌شود، بهتر است مسلمانان در هنگام سفارش غذا به نوع گوشت آن توجه داشته باشند.
مناطق ديدني گوا

سواحل تفريحي
آب‌وهواي شهر بندري گوا

شهر بندري گوا معمول در اكثر مواقع سال آب‌وهوايي گرم و شرجي دارد. كه البته اين امر براي ماهي گران و ساير استفاده‌ها از دريا چون شنا و قايق‌سواري بسيار مناسب است. گرم‌ترين ماه سال در گوا ماهمي است كه در آن دماي هوا تا سي‌وپنج درجه‌ي سانتي‌گراد بالا مي‌رود. از ژوئن تا سپتامبر در گوا باران‌هاي موسمي، موسوم به مانسون مي‌بارد. بيشترين بارندگي در اين شهر در ماه‌هاي اوت و ژوئيه اتفاق مي‌افتد. فصل سرما در اين شهر تفريحي و زيبا نسبت كوتاه است و از اواسط دسامبر شروع مي‌شود و تا اواخر فوريه ادامه دارد.
سواحل جذاب شهر بندري گوا

اب و هوا
مراكز تفريحي گوا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.